czytnik kart platniczych
Często słyszę od czasu właścicieli placówek usługowych względnie handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą zawsze gotówką zaś nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, jednakowoż nie inaczej nie potrzebują? Skąd posiadacz sklepu, bądź innego punktu, gdzie przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą płacić gotówką, natomiast nie kartą? Przecież dość nie pyta ich o to. Może gwoli części klientów to spory wysiłek, iżby zarekwirować ze sobą wystarczającą dawka gotówki w portfelu, ażeby być w stanie zrewanżować się w środku świadczenia usługi albo zakupione produkty. Bo należy o tym pamiętać, znaleźć bankomat w okolicy, zatrzymać się, zdążyć, etc. Oczywiście, iż z rzadka o tym nie mówią właścicielowi, bądź sprzedawcy, jako że wybór płacenia kartą nie jest gwoli klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azaliż nie wskazane jest zdawać sobie sprawę tego wysiłku klientów tudzież uprościć dostęp do swoich usług względnie towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na to sondowanie każdy właściciel placówki musi sobie sam odpowiedzieć. Dla tych, którzy natychmiast w tym momencie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, lecz nie wiedzą do końca , jakie są tego korzyści tudzież wady, przygotowałem skrótowy poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety a wady terminale płatnicze lomianki w punkcie usługowym bądź handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy nie wcześniej zastanawiają się, dokąd wywiązać się zakupów, który sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwoje placówki są w pobliżu siebie, mają podobny odcinek usług bądź produktów a zbliżone ceny, interesant przypadkiem przesiać tą, w którym mógłby odpłacić się kartą. Szczególnie, gdyby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w trakcie jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, czy droższych produktów, etc. To być może znajdować się niemożliwe, gdy w ciągu wizyty pojawią się nowe sytuacja i okaże się, że aż do przewidzianej ceny trzeba dorzucić dodatkową kwotę, a klient nie będzie taką dysponował. Co wtedy zrobić? Prosić go, iżby poszedł aż do najbliższego bankomatu, podać nr konta a liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się w czasie kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej zaś chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika owo z faktu, że środek pieniężny fizyczny jest namacalny, powinno się go realnie zagwarantować z portfela, wszelako pieniądz na koncie jest wirtualny. Po drugie: zjawisko wprowadzenia terminalu płatniczego zaś wynikające spośród tego udogodnienia przypadkiem posłużyć za pozór aż do podwyższenia cen.