5 cze 2019

Przewodnik po Opolu

Co warto zobaczyć w Opolu? Nadszedł taki czas, że w końcu napisałem mój indywidualny oprowadzacz po swoim mieście. Tworząc go, chciałem zamknąć się w 10 ulubionych miejscach, w których lubię oganiać okres samemu, z przyjaciółmi azali rodziną. Kierowałem się oraz walorami estetycznymi danego miejsca, naturą tudzież zdrowym jedzeniem spośród tradycją. Więc, o ile wybierasz się aż do Stolicy Polskiej Piosenki owo zapraszam aż do lektury. Pisząc ów gid starałem się ofiarować atmosferę każdego odwiedzonego a polecanego przeze mnie miejsca. Każdą opisywaną atrakcję starałem się uzbroić w kiedy najwięcej informacji. Także zapraszam do mojego przewodnika natomiast przeczytania co warto ujrzeć w Opolu. Kolejnym punktem w mojej listowie „Co powinno się dostrzec w Opolu" jest spośród pewnością Opolski zieleniec zoologiczny. To jedną spośród głównych atrakcji Opola, które przyciągająca nie na odwrót mieszkańców jednakowoż i turystów spoza Opola, innych województw, oraz nawet spośród Czech natomiast Słowacji. Znajduje się na Wyspie Bolko zaś zajmuje powierzchnię 30,31 hektara, tudzież mieszka w ową stronę powyżej 1500 zwierząt reprezentujących 290 gatunków (ptaków, ssaków, bezkręgowców, gadów i płazów). Zobacz więcej informacji na https://przewodnikopole.wixsite.com/home